Wil je ook inloggen? Laat ons een film voor je maken!
Neem contact met ons op om te bespreken wat wij voor je kunnen doen.

Bovemij Verzekeringsgroep

Bovemij Verzekeringsgroep

Bovemij Verzekeringsgroep

Een corporate film voor Bovemij. Boodschap: Bovag-ondernemers zouden het gek moeten vinden dat ze nog niet via Bovemij verzekerd zijn of Bovemij verzekeringen aanbieden.

Wil je ook zo'n film?

Neem dan contact met ons op.

Contact opnemen Bekijk hoe wij films maken

Over Bovemij Verzekeringsgroep

Voor Bovemij Verzekeringsgroep ontwikkelden we een corporate video waar hun klanten, Bovag-ondernemers, zich door aangesproken voelen en die hen laat kennismaken met de totale grootsheid…

Gehele omschrijving Bovemij Verzekeringsgroep

Set report

Na het voorleggen van een aantal verschillende concepten wisten we de juiste snaar bij Bovemij te raken. Vervolgens schreven we het script dat nog enkele…

Set report Bovemij Verzekeringsgroep

Over Bovemij Verzekeringsgroep

Voor Bovemij Verzekeringsgroep ontwikkelden we een corporate video waar hun klanten, Bovag-ondernemers, zich door aangesproken voelen en die hen laat kennismaken met de totale grootsheid van de groep.

De opdrachtomschrijving voor de film van de Bovemij Verzekeringsgroep bleek nog best lastig. Er hadden zich al verschillende videoproductiebedrijven op stuk gebeten. Dus gingen we keihard op zoek naar de kern. Wat voor gevoel wilde Bovemij nu eigenlijk echt achterlaten bij hun doelgroep? "Eigenlijk moeten Bovag-ondernemers na het kijken van de film denken: ik ben eigenlijk gek als ik me niet via Bovemij zou verzekeren", gaf onze contactpersoon aan. Kijk, daar kunnen we mee aan de slag.

Set report Bovemij Verzekeringsgroep

Na het voorleggen van een aantal verschillende concepten wisten we de juiste snaar bij Bovemij te raken. Vervolgens schreven we het script dat nog enkele keren op en neer ging naar Bovemij.

Er moesten wel 12 verschillende ondernemers en werknemers van Bovemij aan het woord komen in de film. Dit maakte het plannen van de opnamen lastig voor opdrachtgeefster Tamar. Die wrong zich in allerlei bochten om ervoor te zorgen dat iedereen over 4 opnamedagen verspreid in beeld kwam. In 4 dagen reden we van noord naar zuid en van oost naar west om alle scenes te filmen.

Tamar was er al die tijd bij. Nu kennen wij in TV-land één gouden regel. Tijdens de opnamen moet de telefoon uit. Doe je dat niet en de telefoon gaat tijdens opnamen, dan kost je dit een appeltaart. Tamar was ons na twee dagen opnamen al 3 appeltaarten verschuldigd :-) En belofte maakt schuld, dus op de 3de dag kwam ze met een appeltaart aan. Alleen waaide het enorm hard. Dus toen ze de taart nietsvermoedend op de motorkap van een auto had gelegd waaide deze er ook snel vanaf. Flop, ondersteboven op de grond. Dag appeltaart! Maar wel super dat ze zich aan onze regel had gehouden. Ze kon verder de opnamen in met een schone lei.

Making-of Bovemij Verzekeringsgroep

Making-of Bovemij