Commercial Thai Life Insurance

Categorie: Inspiratie

Eerder schreven we al over deze mooie Thaise commercial, en de afgelopen weken dwaalde er wederom een beauty van een spot over de sociale media die we graag met je delen. ‘Unsung Hero’ is een commercial van levensverzekeraar Thai Life Insurance en pakt je bij de strot.

De waarde van het leven

Deze beauty komt net als voorlopers ‘Melody of Life’ en ‘Silence of Love’ uit de stal van Ogilvy & Mather Bangkok. We zien een man die, ondanks dat anderen het maar raar vinden, dagelijks goede daden verricht. Want wie goed doet, goed ontmoet. En dat hoeft niets te kosten. De commercial zet aan tot denken en laat je je afvragen wat er in jouw leven nou echt toe doet. Wat waardevol voor je is zonder dat het in geld uit is te drukken. Vriendschap, liefde, geluk en waardering bijvoorbeeld.

Slimme move

Slimme move van een levensverzekeraar; je na te laten denken over wat de waarde van jouw leven voor jou nou eigenlijk is. De essentiële waarde van je leven dan dus, niet de materiële waarde. Want al met al is juist de essentie van het leven een consument waarschijnlijk heel wat waard..

We zijn erg benieuwd naar een eventuele opvolger in deze reeks!

 

Over de auteur
Suzanne Braaksma Mensen raken met verhalen en voice-over teksten die ik als copywriter voor onze branding films schrijf. Daar gaat mijn hart sneller van kloppen. Daarnaast ben ik, samen met Lex Schmeetz, de drijvende kracht achter onze nieuwe strategie om onze opdrachtgevers nog duidelijker te laten ervaren wat het betekent als je een branding film agency als Fourcorners inschakelt. Strategisch videomarketing advies is hier een belangrijk onderdeel van. Daarom blog ik hier ook graag over. Kundalini yoga is mijn mezelf-opruim-religie. Zoals Russell Brand het mooi zegt: "Kundalini yoga is de crack cocaine of yoga. If Hatha is mild weed high, Iyengar is a deep hash glow and Ashtanga is amphetamine, Kundalini blows the f**cking doors off."